Charles C. Finn

Nemoj da te zavara izraz moga lica.
Ispod njega je zbrka, strah i samoća...
Zato freneticno kreiram masku da bi se iza nje sakrila
Ijubav.

nedjelja, 26. siječnja 2014.

Sve i sve...

Ne umem da se sakrijem iza tri tačke,
koje nas na najbolji način opisuju.
Zapišem ih kao zvezde,
misleći da će te svetlucanjem zavarati,
 da ćeš nekog drugog u njima prepoznati,
ali ti tako lepo umeš da čitaš,
milina te izmisliti i zamisliti.
Čitaš me kao pesmu,
Kada me pročitaš, uspavam u tebi
ono što se probudi dok čitaš ljubavne pesme.
Ipak, čitaš me, jer na pesmu ličim.
Zbog tebe se pišem, da ti osmeh izmamim,
da me recituješ, sričeš, da me ne zaboraviš,
da me na jastuk prepišeš i po meni dišeš,
da se čudiš, kada me nesvesno citiraš,
Još uvek se pišem, mada mi srce drhti,
Upiješ me očima, pa se zagrcneš,
kada svoje reči prepoznaš u mojim....- Goran Tadić