Charles C. Finn

Nemoj da te zavara izraz moga lica.
Ispod njega je zbrka, strah i samoća...
Zato freneticno kreiram masku da bi se iza nje sakrila
Ijubav.

petak, 31. siječnja 2014.

Nebesko...

U krhotine moga sna,svojim brižnim dodirima,
u zanosu vrućih poljubaca  se razbuktavaš

 Nikako slučajno, već čvrstim dahom velike čežnje,
ljubiš moje krhke obrise.

Bezglasno i pažljivo,
polažeš u moje zjenice osmjeh
i dok šutljivo prilaziš mojim usnama,
ispunjavaš me neprimjetno svojim tijelom.

Postajemo čudesan plod
nepregledne ravnice osjećaja
i kao rijetki sretnici uspijevamo ući
u tek probuđene krošnje mjesečine
i zaboravu prepustiti nemir.

 Znaš me prepoznati.
Iako je moj glas,
još uvijek bojažljiv,
nježno iz mene uklanjaš prošle snove
i tako ranjive, neponovljivo tiho smiruješ.
Pitaš otkud toliko nebeskog veličanja
u našim zagrljajima
i kako to da smo uspjeli,
zauvijek izaći nepovrijeđeni?

 Moram ti reći, možda ustvari i slutiš,
ove smo noći započeli ljubavlju cvjetati
i nikada se više nećemo usamljeni svlačiti,
jer su se tvoji zlatni prsti puni sunca,
zapleli u moju kosu,
a moje su usne postale
užareni izvori tvojih uzdaha. -Zal Kopp

Izbor teksta:Birdy Fly,photo: apticelete